fredag 14. august 2009

Skah du lyver.

Eller gjør han det? Jeg vet ikke, det eneste jeg vet er at det er barna som får lide i denne saken.

Skah planlegger demonstrasjon mot den norske ambassaden, han sier også at påstandene om at han truet ambassadepersonell er løgn.

Marokkansk media støtter opp om Skah i hans sak og ser ut til å kjøpe den versjonen.

Jeg får meg ikke til å tro at ambassadør osv lyver så for meg har Skah liten troverdighet som beklageligvis farger hva en skal tro om forholdet med ekskona og barna.

13 kommentarer:

  1. Dette er en sak hvor de involverte tydeligvis ikke blir enige om skyld. Barna, som roemmer fra Skah, boer hoeres, og denne handlingen boer vurderes som et sterkt innlegg i saken. Foroevrig er det vel bare aa beklage at dette skjer gang paa gang i forbindelse med samlivsbrudd. Synd at konsekvensene er stoerre naar en av partene er utenlandsk.
    Synes ogsaa at Skah boer strippes sitt norske statsborgerskap, hvis han fortsatt har det, slik han opptrer i denne saken.

    SvarSlett
  2. Det er så lett å komme til Norge. Vi i vår uvitenhet godtar det meste. Nå får Norge se at ikke alt er gull. De får smake sin egen medisin.

    SvarSlett
  3. Det at barna rømmer bør vel si sitt, særlig siden barna er sås tore som de er

    SvarSlett
  4. Hvis han ikke får barna til bake går han vel konkurs, er sikkert veldig lukerativt å ha Norske barn i marokko, med de stønadene norske stat betaler.:-)

    SvarSlett
  5. Kun en ting så si om den mannen.....forbanna dust!

    SvarSlett
  6. Hvorfor leverer ikke Hr. Skah inn sitt Norske pass.
    Hvis Norge er et møkkaland så er det bare å holde seg unna.
    Og så kan Norske "damer" ta lærdom av dette,
    å holde seg langt unna muhammedanere.

    SvarSlett
  7. Til bloggskriver: hvordan vet du at det er Khalid Skah som lyger? Det kan jo godt hende at det er mora til barna, som lyger og at både norsk media og du som har bitt på agnet.

    SvarSlett
  8. Har noen tenkt tanken om at Skah også kan ha truet pressen både her i Norge og i Marokko til sin fordel? Han er en mektig mann der nede med mange forbildelser. Han er typen til å presse, true og betale alle som ikke tørr å mot si han. En liten fet mann med alt for mange skittne triks!

    SvarSlett
  9. DET ER JO EN REN VITS AT MAROKKAQNSKE MYNDIGHTER PLUTSELIG SKAL BRY SEG OM BARN! I MAROKKO ER DET FAKTISK DET EN KAN KALLE BARNEARBEIDERE! MEN I ETT LAND DER DE IKKE TAR VARE PÅ SIN EGEN BEFOLKNIG, IKKE HJELPER SINE STATSBORGERE SOM FÅR PROBLEMER PÅ REISE UTENLANDS, DER LANDSBYER KAN BLI UUTSLETTET AV DÅRLIG VÆR UTEN AT EN SJEL BRYR SEG, KAN EN JO SKØNNE AT SKAH IKKE FORSTÅR AT NORSKE MYNDIGHETER, DEN NORSKE AMBASSADE I RABAT, HAR HELT ANDRE REGLER OG LOVER, OG MENNESKELIGE HENSYN Å IVERETA, ENN DET HYANS LAND GJØR-

    SvarSlett
  10. Til Anonym 17:13

    Hvis Skah ikke lyver så lyver barna hans, advokaten til ekskona, naboene hans, personell på barnas skole, ambassadepersonell og ambassadøren. I tillegg så er han feilsitert alle de gangene han har motsagt seg selv.

    Oppførselen til den mannen sier meg mer og mer at ungene hans gjorde riktig i å rømme.

    Ikke la dere manipulere av "fæle eksdamer som stjæler ungene trikset". Her stikker det mer under, og jeg støtter BARNAS beslutning om å rømme. Mora bryr jeg meg ikke noe om.

    SvarSlett
  11. Barna er faktisk gamle nok til å bli hørt i retten når de har fylt 12, og hvis disse barna har så sterkt et ønske om å bo hos mor hjemme i Norge, MÅ dette ønsket etterkommes!
    Jeg bor selv i utlandet med barn, og ønsker av hele mitt hjerte å bo i Norge. Men mannen min nekter å bo i Norge. Hva gjør man da?
    Noen må gi opp landet sitt i sånne tilfeller, og rett og slett lide!
    Noe å tenke over, dere som ønsker å ha barn med menn/kvinner fra andre land enn Norge!!!

    SvarSlett
  12. jeg håper at barna tar de viktige partiet i livet dem,mitt råd velg marokko ikke noe negativt ment jeg syntes bare at det er for mye stress her i norge og for dyrt mat og klær forferdelig,et spørsmål til alle som skriver i bloggen hvorfor i helvet er alle anonyme?

    SvarSlett
  13. Det sier seg selv at Norge tar vare på barna mer enn de gjør i Marokko. Hvorfor har ikke det Marokanske politiet gått inn å tatt barna fra han når de ikke møter opp på skolen, rømmer for så å bli sendt hjem igjen til far.Norge er ett land hvor slike overgrep som Skha gjør mot barna sine tar barna og sørger for at de får ett trygt hjem. Skah er redd for å miste ansikt i denne saken, derfor truer han alle som kommer i sin vei. At suhur skriver det han skriver er vel forde han er marokanner selv å tar parti. Det kan kanskje derfor være greit å legge inn en blogg anonymt.

    SvarSlett