tirsdag 11. august 2009

Vonde minner.

Tsunamivarsel for Thailand etter kraftig jordskjelv i Indiahavet. Det er sagt at en Tsunami kan treffe Phuket 00.45 norsk tid.

Dette vekker vonde minner, selv om jeg vet at denne gangen er en forberedt om en Tsunami skulle komme.
Ved flere anledninger etter 2004 har Tsunamivarsel ført til folk har blitt evakuert og dette har fungert bra, nå er det jo en fare med å rope ulv ulv også men jeg håper virkelig at alle tar det alvorlig.

Det som bekymrer meg mest er fattigfolk langs kysten som kanskje ikke får dette med seg..

Mine bilder etter Tsunamien i 04

1 eller 2

Leser forresten at varslingsbøyen utenfor Phuket ikke virker... Kjenner jeg Thailand rett er den vel tom for strøm...

Vg melder faren over. Håper det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar