fredag 31. juli 2009

Flotte pupper.



Puppe Jordans eks fikk oppreisning. Flott overskrift dere :)

Navnet hennes er forresten Katie Price, selv om det er sjelden å se det navnet brukt i norske media.
Det er faktisk sjelden å se Jordan brukt også hvis ikke det er innledet med, nettopp, pupper.

Jeg kan godt forstå fascinasjonen for pupper, jeg liker slikt selv jeg, men saken her er jo at et sladdermagasin skrev at hennes eks hadde vært utro.

Hennes eks er Peter Andre som har hatt en bra karriere som sanger/låtskriver, bra nok til at han ikke fortjener å være i skyggen av et par silikon pupper.

Selvsagt likte han ikke påstanden om at han skulle ha vært utro og gikk til sak, det endte med at han fikk erstatning som kanskje er et bedre ord å bruke i samme setning som pupper, pupper og oppreisning gir liksom andre assosiasjoner enn en erstatning?

Dette viser jo med all tydlighet at det er god plass til agurknytt mellom oljesøl og forlis.

Sagaen fortsetter, Peter Andre fortalte tidligere at han aldri har likt Jordan, det burde han tenkt på før han giftet seg men pytt pytt.

Nå forteller han at sønnen så Jordan i sengen med sin nye elsker, "lot sønnen få se" var vel uttrykket.

Vel "shit happens" er mitt uttrykk og min tanke om det hele, muligens han har planer om å få foreldrerett? En liten kampanje på gang?

2 kommentarer:

  1. I artikkelen til VG står det først at Peter Andre har vært utro MED sin fraseparerte kone. Litt lenger ned står det skrevet at Peter Andre har vært utro MOT sin fraseparerte kone.
    Han har altså vært utro mot Katie Price med Katie Price. Avslører VG med dette at Katie Price har flere personligheter?
    Kanskje VG har rett. Katie Price og Jordan er kanskje to forskjellige personligheter fanget i samme slitne, silikonbefengte kropp?

    SvarSlett
  2. Joda, jeg la merke til det jeg også. Var vel kanskje ikke journalistens fineste arbeid :)

    SvarSlett